Y E S T E R D A Y

Igår var jag alltså på konfaträff- jätte kul att äntligen få träffa Sofie! Sen skulle jag direkt  till midvinterfesten på efs och efter att ha proppat i mig 4 tårtbitar bar det iväg till nordanå där jag skulle servera i cafeet. Även om man vet att det är nära så är jag alltid livrädd att springa igenom stan på kvällen.  Jag kom lagom fram till pausen som var i mitten av programmet. Det var galet mycket folk, överallt man vände sig stod/ satt människor och åt. 



Och nej, det här är ingen bardisk, detta är garderoben!
 Jag han iallafall se andra halvan av Henrys sjukstuga. Som jag förövrigt rekomenderar starkt!
 



Mamma håller på att tvätta fönstren här hemma.
" Nu ska det blir vårfint!"
Jo tjenare! Det är ju freaking antarktiskt här i norrland! Denna bild togs för någon dag sedan.



För dom som inte fattar poengen med denna bild ska jag meddela att det är FROST på mina ögonfransar!
Jaaaa jag känner hur våren är på väg!?

Kommentarer
Postat av: lolloo

du var visst jättesöt!!!! <3

2009-01-18 @ 13:02:20
URL: http://sundiii.blogg.se/
Postat av: josefine

jag känner iaf att våren är på väg:D

2009-01-18 @ 15:25:09
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: Looola

ÖHÖ, jag var med då! xD

2009-01-18 @ 19:32:12
Postat av: Josse

YES, YOU'RE A MAN=D

2009-01-19 @ 18:30:57
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: RobinL

NO, SHE IS THE MAN!! HEHE

2009-01-20 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0