P R A T

På min brorsas 19 års dag..

Malin Kolla så fin marcus är i håret! Jag blev tvungen att kommentera, jag har klippt honom!
Farmor( granskar kritiskt) Joo det är fi.. lite långt i nacken.. han är en modig man som låter dig klippa honom!
Malin Jo jag har aldrig klippt någon förut! men det är så skönt att, om det går dåligt så har man alltid en..en..(tappar ord)
Stina ..en mamma!
Malin Joo, om man dåligt då tar man ulla annars kan man ju alltid ta en rakaparat.
Marcus Eller tar man en häcksax om less på alltihop lixom..



Jag läser upp min svenska uppsats för min bror Simon...

Stina
Så vad tycker du?
Simon (seriöst) Det som bra men din uppsats är som att du skriver om en person...
Stina Ahaa..?
Simon Eller nänta nu.. det kanske alla gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där simon var mig en söt honung:)

2009-01-14 @ 18:35:17
Postat av: Anonym

2009-01-14 @ 18:36:45
Postat av: lolloo

HUMOR PÅ HÖG NIVÅ =D =D !

2009-01-15 @ 18:17:50
URL: http://sundiii.blogg.se/
Postat av: Sirii

alltså denhärra malin hon är lite speciel ;p ahaha naee men ni verkar ha så kul i eran familj ;) lol

2009-01-16 @ 18:58:56
URL: http://siristenmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0