S J U

Jag åt nyss en hamburgare. Det betyder att jag har ätit sammanlagt 7 hamburgare på 3 dagar. 4 av dom sju åt jag komplett med pommes ooch allt. Lite galet kanske. Enligt forskning ska man inte äta skräpmat mer en en gång på en eller två månader. Det sjukaste är att jag inte har tänkt på att jag har ätigt hamburgare. Det blev lixsom bara så. Men det är ju så sjuuukt gott! Aja jag tar det inte så hårt, man ska inte tänka för mycket på vad man stoppar i sig. Jag menar det mer som ett konstaterande, 7 hamburgare på 3 dagar! Rekord från min sida i alla fall.. =)


Kommentarer
Postat av: josefine

Orka bry sig, man lever bara en gång!

Eller vem vet... Men du fattar vad jag menar.

2009-01-20 @ 16:35:41
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: josefine

haha, så du kallar mig alltså chokladbit?:-) haha. nejmen vi får se.. ;)som jag sa, man lever ju bara en gång, jag vill ju testa olika saker liksom

2009-01-20 @ 18:16:54
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: RobinL

2009-01-20 @ 19:24:04
Postat av: RobinL

Hahaha, asså stina nu får du lugna dig! Du borde se filmen "super size me", har inte ätit en enda sen jag såg den:D

2009-01-20 @ 19:26:05
Postat av: Stina

RobinL:

Hehe jag har sett den,

Jag blev äcklad av skräpmat och lovade mig själv att aldrig äta något sånt mer, det höll till dagen efter då jag stack på frasses för att käka en cheeseburgare. :)

2009-01-20 @ 20:49:19
URL: http://stinasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0