Inte säkert det här heller..

Nu har jag lånat hem ytterligare 4 glasögon och det är inte ens säkert att det är någon av dessa jag kommer bära i frmatidn. Mamma har nämligen hittat en ny affär där bågarna är kostnadsfria om man köper glas. Jag blir galen! Det var ju tänkt att jag skulle på synundersökning imorgon! Visst det är bra med billigt osv men shit vad jag är less på attt prova och vänta!  Om jag inte hittar några bågar på den där affären s ska jag välja någon av dessa :)

För att göra det lite lättare har jag "döpt" dom! =D
 

Den irriterande myggan....

Galna faster Agda..

Hon du var rädd förr när du var liten..

Apan...
Ja det är inte lätt.


Kommentarer
Postat av: lolloo

tack ;) <3

HAHHA, äkta kärlek!



btw. alla fyra var fina! :D

2009-01-08 @ 18:53:52
URL: http://sundiii.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det är så sjukt svårt...

I know the feeling.

2009-01-09 @ 15:00:12
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: Josefine

btw. jag gillar dom första och dom sista.

men kommer inte det bli svårt att få det att matcha med andra grejer?

jag vet inte, men du passar iaf jättebra i dom.

dock är det svårt att säga såhär, man borde egentligen se dom i verkligheten. då blir det mycket enklare.

liksom, en bild kan inte fånga en person i sig.

hoppas du fattar. puss

2009-01-09 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0