Harry Potter

Jag har alltid varit ett stort fan av J. K Rowlings fantastiska bokserie harry potter. Det är synd att hennes fanastiska fantasi värld nu mer är känd som filmer. Personligen tycker jag filmerna är dåliga, men det är nog för att jag  förväntar mig något så fantastiskt som böckerna. Den sjätte filmen, halvblods prinsen som kommer ut i juli har jag extra stora krav på eftersom att den enligt mig var den bästa boken. 


 

Varför består min blogg till större delen av film trailers?!

Till sist vill jag bara säga till alla som inte har läst böckerna och tror att dom suger lika mycket som filmerna, tycker det är töntigt också vidare. Skärp er! Döm dom inte, ge dom en chans! Det finns en anledning till J.K Rowling är en av Englands rikaste kvinna nu för tiden!


Kramar, stinkibell

Kommentarer
Postat av: sirii

jag har ett svar på din fråga

svar: du har inget liv ;P

ägd :P Naee men vi måste avra med varandra nån dag :)

2009-01-05 @ 22:22:27
URL: http://siristenmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0