Ä S C H

Alltid när man är stolt över något ska något eller någon ta ner en jorden på igen. Jag var stolt över mina hamburgare och då ska självklart min bror, simon överglänsa mig genom att berätta att han åt NIO stycken på  EN dag! SHIT!

Dagens roliga:
Simon berättade om några killar i göteborg som hade häng utan badbraller, alltså dom hade bara kallingar som dom dessutom hade häng på. Dom här grabbarna hoppade sedan från trampoliner osv. Simon förvånade citat lät såhär: " Dom badade som alldrig förr, dom badade mest av alla" sen får ni tolka det hur ni vill...




Denna dag har jag tillbringat med toppen tjejen ViktoriaN. Vi har nog mäst snackat och spelat GT 4 men jag fick också testa hennes ritplatta. En fantastik uppfinning som jag gärna skulle vilja ha. :P

Egentligen borde jag nog plugga men jag känner för att bara chilla och ta det lungt. Ibland måste man prioritera sig själv framför skolan.

HejsanSvejsanJagÄrGrym, Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0