19 September

Saknar min storebror Simon. Han flyttade hemifrån till gb för en månad sen och kommer aldrig mer hem. Jo han kommer väl och hälsar på men han kommer aldrig mer bo hos mig mer. Och Marcus ska gå lumpen nästa år,  och gå en jägar utbildning och kanske flyg jägar utbildning.- Vilket är det svåraste man kan gå i lumpen. Jag önskar värkligen att inte klarar mönstringen, men jag vet att han är både fysiskt och psykiskt perfekt. Jag vill ha det som förut alla vi sundström barn skrattande tillsammans, fightas  tillsammans. Jag saknar det så mycket. Jag kommer alltid komma ihåg alla stunder vi har haft killar.
Tack.




stina

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag finns för dig, alltid

2008-09-21 @ 10:38:02
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0