Time to wake up

Jag och Lovisa smider planer om välgörenhet.

Om vi skulle kunna få med oss några stycken. Och få alla att baka eller bidra med lite var. Då skulle vi  kunna stå någonstan ex. ishockey match och sälja. Skulle vi kunna göra en skilnad. 

Om du kunde rädda någons liv genom att baka 20 muffins, skulle du göra det då?
Det gäller ju bara att ha viljan, att försöka, att orka! Jag har viljan, jag vill ha en förändring men jag har ingen makt själv. Men om vi blir några stycken och får med oss orginisartion tror jag att vi kan göra skillnad. Vi har ju kontackter inom  kyrkan och dom vill säkert ställa upp. 

Vem är med oss?
Du kan göra skillnad!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha det vet jag inte, jag är inte smart ju ;)

2008-12-09 @ 18:31:49
URL: http://emmaviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0