Keeps me going

Vad ska man göra med sitt liv?
Visst, jag tid på mig att bestämma. Men nu förtiden rullar livet iväg utan att ta hänsyn til mig. därför tänker jag göra en liten lista på vad jag gillar mäst i livet och det jag är bra på- synd att dom sakerna inte hänger ihop så bra när det gäller mig.


Jag gillar:

Sjunga, är nog högst upp på listan. Älskar det, jag sjunger hela tiden, när jag vet att ingen lyssnar. Jag har stått på scen två gånger i mitt liv- och känslan jag fick var fantastik. Jag blev som paralyserad visste inte vad jag gjorde utan begav mig in i en främmande värld. Jag vet att jag höll igen ganska rejält, jag var rädd för det främmande världen och känslan att inte ha kontroll. Derför vill jag göra det igen, jag måste våga!
Inredning, design, teckna, alla är olika. Men inredning hör som lite till design och design hör som lite till teckna? När jag är i hus som är fult inredda eller konstigt konstruerade brukar jag inreda huset i tankarna. Shit det lät töntigt. Men jag gillar att kunna se ut möjligheter som ett rum eller ett hus har. Teckna är roligt så lämga ideerna flyter omkring. Det är härligt att kladda ner sin själ på papper.
Dansa, Jag dansar ju tre gånger i veckan just nu. Dansa är kul men jag känner att jag inte riktigt passar in i gruppen, och det sänker ju glädjen lite. Just nu kämpar jag ju för ett par tåspetsskor och det är inte lätt.
Kost och Hälsa, jag vet, Lite underligt. Men det är enligt mig mycket intressant. JAg skulle kunna tänka mig vara typ som anna skipper, hahha.

Jag är bra på

Matte säkert rent önske tänkade men jag tycker att jag hänger på ganska bra på lektionerna. Synd att jag har en sån dålig lärare men tur att jag har ett matte snille till storebrorsa!
Teckna, egentligen är det väl inget jag skulle säga att jag är bra på. Men jag har hört andrsa som säger att jag är det. och jag har ju bästemt mig för att börja ta emot komplimanger, så det är väl bra att suga in.


 

Musik  och dans är nog inget jag vill satsa på direkt. Det är mer något jag vill hålla på med vid sidan av.  Teckna, disign och sånt är svårt att lyckas med men sammtidigt väldigt roligt. Men jag vet inte inte om jag är nog kretiv och påhittig. Kan man satsa på att bli Anna Skipper? Där skulle ståhlis få lite att jobba med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0