jabadabadooh

Helt utan andledning är jag glad, inte jätte glad men endå helt oförklarligt lycklig! Det har inte hänt något som är speciellt bra, jag är bara jätte glad endå! Oftast när det är så här (det förekommer inte ofta) går lyckan snabbt ner och förvandlas till ett "jag är deprimerad utan anledning" s tillstånd.



Själva galan blev mycket lyckad! Min egen insats är inget jag är stålt över,  men vad gör det om jag gör bort mig för nå hundra?
Det var roligt att servera och och fixa iordning allt, jag skulle gärna göra om det!

jag oh lovisa




Dansen gick mycket dåligt- då är det ba att träna mera.
På väg hem från dansenkom jag och cecilia på en onödig överenskommelse - Förbjudet med jeans eller mjuckis braller på skolan.
På vägen hem från dansen han jag också köpa en jacka som jag lagt undan tidigare på dagen. Det blev lite dramatiskt.
Bild och övriga detaljer kommer senare.  =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0