I Wont To Sing

På fredag ska jag medvärka i en välgörenhets gala. Jag kommer sjunga your song med Elton John. Jag är så sjukt nervös. Jag vill så gärna vara med, men jag vet inte om jag vågar. Några av kompisarna ska sjunga, dom är jäkligt bra faktiskt. Hahaha det gör mig bara mer nervös. Aja nu måste jag skärpa mig, jag kommer vara med! 
Åkte till brorsans fästmö Elin i hopp om att få låna någonting som jag sätta på min kropp på fredag.  Jag fick låna en jätte fin klänning av hennes barmhärtiga syster Maria. Förstår inte att hon våger låna ut den, jag som är så klumpig.

Här är låten jag ska sjunga. Jag funderar på sno lite från den här  versonen. Lägg märke till höjningen på slutet.
Borde jag sjunga den så?

Önska mig lycka till!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0