All I can do is keep breathing

Kom nyss hem från dans i novembermörkret. Jag har varit med och medvärkat i två danser. Den moderna dansen gick piss! Jag kom försent i början och var i otackt i resten av halva dansen. Ja, jag dansade bara halva dansen. I mitten skulle jag nämligen gå ut från schenen och springa runt schenen för att sedan springa ut igen på shenen på andra sidan. Men jag kom aldrig ut på andra sidan. Jag fastnade bakom schenen och missade halva dansen! Men på baletten fick jag en revanch. Jag tycker det gick ganska bra för mig bortsett från att jag var lite sen på pickeerna. Men jag är nöjd över det senare framträdandet!

  



Hoj!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du gjorde ett jättebra framträdande med baletten i alla fall!

Du var så graciös och allt var väldigt vackert!

jag tror du vet om att jag är avundsjuk? ;)

2008-11-16 @ 12:15:51
URL: http://sixty8tonesofgrey.blogg.se/
Postat av: josse

håller med lovisa.



åh jag älskar den där låten, jag blev helt betagen av den igår.

2008-11-16 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0