Sjunga

Under dom 5 dagar som har varit har vi haft eleves val, jag hade valt musik, vi som vallt musik har fått lära oss mer om sång tekniker och kör söng, idag var det sista dagen och alla skulle sjunga upp far varandra. Inte sån stor grej, vi var ju bara 14 stycken. Men jag tror det varen stor grej för mig eftersom att jag alldrig riktigt har haft självförtroendet att göra det. Egentligen villa jag nog inte sjunga, bra kan jag ju inte säga att jag sjunger men jag gick upp och sjöng endå. Jag skakade som ett asplöv och sjöng fel melodi. Men jag gjorde det! Nåja jag tror inte jag gjorde låten någon rättvisa men här är det iallf.





................................................................................................................................................................................................................


Sen for jag hem med Siri, Lovisa G, Josefine och Lovisa S och såg twin peaks! :)

Cing chong alla balla bong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0