Trött

Jag kom alldeles nyss hem från julfesten som jag blev tvungen att gå på. Det var inte så överdrivet kul. Jag hade hädre farit på u-niteds avslutning. Men lovisa och hennes band var jätte duktiga :)!
Bilder och ev film klipp kommer sen.. Så fort jag har snott allt från josse.



Idag fick jag mina alldra första betyg. Och jag fick såå mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på! :) Jag är jätte nöjd. Men jag tycker faktiskt att jag har förtjänat det. Den här terminan har jag faktiskt pluggat häcken av mig. Men ändå är jag rädd för att dom inte kommer hålla i sig. Men det fixar sig nog. Nu vill jag bara sova. Hela veckan har jag gått runt och varit trött. Siri sa att hon också hade varit det och hon kom med en intressant teori. Vi båda är lejon, och lejonets skjärntecken styrs av solen. Det har varit lite sol nu ett tag och därför blir alla lejon trötta.
 Är det något till lejon som känner sig trött?
Jag vet inte riktigt om jag tror på horoskop osv. Men jag måste medje att det händer att det stämmer bra, ibland för bra.


pusselipusspuss, stintan

Kommentarer
Postat av: Tove

jag är lejon ;) Och grymt trött... kan förstås bero på att jag ha influensa, men DET måste ju bero på någonting.. visst? ;D

2008-12-20 @ 21:03:26
Postat av: stina

tre lejon som är trötta, hmm.. sammanträffade?

Oj krya på dig! :)

Men seriöst, vem är inte trött? :P

2008-12-20 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0