Stress

Hur ska jag hinna klirra alla julklappar?? Jag har tre dagar på mig att fixa allt!
Hoppas stan är öppet imorgon!



Jag läste ut tredje boken i serien twilight tidigare idag, ljudet av ditt hjärta också kallad eelipse. Jag är som besatt, nu väntar jag på fjärde som jag ska låna efter lovisa s.  Dom två  första läste jag för drygt ett år sen men sen glömde jag bort den där underbara serien ett tag, men nu har filmen  kommit och det har börjat pratas mycket om serien, så jag kom på spåret igen. Så till alla som inte har hunnit sett filmen- och till alla andra, tipsar jag om att läsa böckerna! Första boken i serien heter om jag kunde drömma med stephenie meyer. Läs dom!


Fantastisk!

puss, stina

Kommentarer
Postat av: lolloo

du lär nog få vänta ett tag =]

2009-01-08 @ 18:52:42
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0