Magen.

Shit jag ska typ aldrig mer äta choklad. Det tar jag tillbaka derekt...
Men efter att ha upp en hel merci box på mindre än 2 dar är man lite groggy.  Ojojoj..
 

Jag har sett många bra filmer på senaste tiden..
Vem kan gissa filmernas gemensamma nämnare?




Narnia -prince caspian, $-$-$
 Tre dollar tecken. Helt ärligt tycker jag att det var snyggingen
 caspian som gjorde filmen.



Hitalgo, $-$-$-$
Fyra dollar tecken. Filmen är baserad på en sann historia.



Batman-Dark night, $-$-$-$-$
 Fem av fem möjliga! Jokern spelad av heath ledger var
en självklar höjdare!



Och den gemensamma nämnaren var..
..Snygga manliga huvud personer! I batmans fall syftar jag
 självklart på heath... ;P

Puss, stintan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0