Lucia

Jag, Anna, Tove, Elin och Viktoria har haft en lucia vaka hos Tove . Det har varit skratt, skrik  och även några tårar.
Jag är jätte glad att få ha tillbringat helgen med er underbara människor och jag hoppas vi kan göra om det nart igen.

Som säkert alla vet så vann kevin idol. Han var ju bättre än alice. Som jag tidigare skrev så är det självklart att  båda kommer att få skivkontrakt. Jag är ända glad att Kevin vann även fast Alice framförde vinnarlåten bättre.


Whooooooooooohhhhhoooooooo!
Jag har nyss fått reda på att marcus inte kommer att ta lumpen! Han kom inte med! Det är så sjukt, han är båda fysiskt och psykiskt perfekt för lumpen. Men jag är så sjuuuuuuuuuuuuukt glad! YES! :D:D:DDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0