Glasögon orm

Jag ska alltså skaffa mig ett par galsögon av den simpla anlednigen- jag ser dåligt.
Jag tycker att det är snyggt med brillor men jag tror jag kommer att störa mig på dom när dom väl är mina. Hur som hälst så fick jag lite prover från se och synas. När jag kom hem upptäckte jag att det inte var någon vidare skillnad på dom jag hade valt.....Såååååååååååååå vilken ska jag välja?



Halsduken som syns på bilden har jag själv virkat. Det syns inte på bilden men den har 2 pompoms :)



Jag ska bli stark, riktigt stark. Jag orkar knappt 15 kg i bänkpress. Det är tragiskt, så jag har tänkt göra någonting åt det.  Det här --> är min arm, med mina nuvarande omuskler. Då ska vi se hur mycket den har vuxigt om sisådär 2 månader. =D

Kommentarer
Postat av: clarasjölin

HEJ STINA! nice blogg



skaru också bli glasögonorm, som jag? YESYESYES. snyggsnygga glasögon, gillar alla. kanske mest den längst ner :) PUSS

2008-12-21 @ 18:02:35
URL: http://chokladpralin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0