dan före doppardan

Har nyss varit och handlat godis på ica för 140 kr :) Jag fick låna min brorsas glasögon- det var som en helt ny värld. Vi har ungefär samma syn styrke fel. ´Det var så löjligt för att jag trodde att jag såg mycket bättre än alla andra när jag hade på mig glasögonen. Jag gick runt och glodde på alla som var en bit ifrån mig och tänkte" hahah jag ser dig perfekt, men ser du mig? nej! :D"
Efter ett tag förstod jag att jag äntligen såg normalt, och inte onaturligt bra. Det kändes tungt...



Jag har försökt att klirra en header till min blogg. Jag tycker det blev bajs dåligt men nu när jag vet hur jag ska göra kan jag ju fixa en ny. Det blir nog inte idag,  jag har fullt upp med allt julstöck. Shit det är julafton IMORGON. Jag har knappt någon julstämning!



Puss, stintan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0