BallaBallaBallla...

Jag kom nyss hem ifrån Edda hallen, där var jag, David, Elin och Simon och badade osv. Själv simmade jag 1 km -stolt! Det var länge sen jag ansträngde min kropp så det var väldigt härligt!




Gårdagen, jag, simon och elin diskuterar om en kille vi känner.

Elin Men man tycker ju att nu när han har skaffat sig muskler att tjejor borde dras till honom. Inte för att jag tycker att det är utsidan är viktig.
Stina Precis. Det är ju inte utsidan man fokuserar på. 
Simon men om man kunde få allt i ett paket skulle ju det vara perfekt!
Stina Eh?
Simon inte för att jag vill ha en muskulös man...


 
Igår såg jag också en superduper bra film, 

Last Holiday, $-$-$-$-$



Verkligen att rekomendera!

Ballaballaballa, stina

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack :) nej, jag ska vara me mamma osv.. :/

Hjälp mej fixa header? :]<3

2008-12-30 @ 13:38:18
URL: http://emmaviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0